Jan Smit woest op reisorganisatie: ‘We hebben alle reguliere wegen al geprobeerd’
De populaire Volendamse zanger Jan Smit heeft zijn frustratie over reisorganisatie TUI geuit op X (voorheen Twitter). De zanger is…
De populaire Volendamse zanger Jan Smit heeft zijn frustratie over reisorganisatie TUI geuit op X (voorheen Twitter).
De zanger is boos omdat de koffer van zijn dochter, die afgelopen zaterdag naar het Griekse eiland Kreta vloog, nog steeds niet terecht is.
Jan Smit deelde zijn ongenoegen in een bericht op het sociale platform, gericht aan TUI Nederland. “Onze dochter is zaterdag met jullie naar Heraklion gevlogen.”
”Helaas is haar koffer niet meegekomen. Via de ‘world tracer’ zouden we meer informatie moeten krijgen, maar het is inmiddels dinsdag en we hebben nog steeds niets vernomen,” schrijft hij.
Hij uit zijn onbegrip over de lange wachttijd en vraagt zich af waarom het zo moeilijk is om de koffer op te sporen. “Het lijkt me niet zo moeilijk om even te checken waar op Schiphol haar koffer momenteel is.”
”Graag horen wij van jullie wat we verder kunnen doen. We hebben alle reguliere wegen al geprobeerd,” aldus Jan.
Hoewel het vaker voorkomt dat koffers op Schiphol achterblijven, vragen sommige mensen zich af waarom Jan zich hier zo druk om maakt.
“Mijn hemel, een wereldprobleem op X gooien… Je moet het maar kunnen,” reageert iemand. Een ander grapte dat zijn dochter waarschijnlijk ook zonder haar koffer wel geniet van de vakantie: “Die ligt lekker op het strand.”