Grote supermarktketen past slimme truc toe: Worden allemaal in de maling genomen!
Vandaag de dag is het voor ontzettend veel huishoudens ontzettend moeilijk om de eindjes aan elkaar te knopen. Overal stijgen…
Vandaag de dag is het voor ontzettend veel huishoudens ontzettend moeilijk om de eindjes aan elkaar te knopen.
Overal stijgen de prijzen de pan uit, het volgooien van de autotank is bijna niet meer te doen en even de kachel aanzetten is voor velen ook al niet mogelijk.
Steeds meer huishoudens komen in de knoop en weten niet meer hoe zij de maand moeten door zien te komen.
Ook in de supermarkten blijven de prijzen van de producten maar stijgen en dus gaan velen dan ook op zoek naar de beste aanbiedingen.
Aanbiedingen zijn ontzettend fijn, vooral voor de huishoudens die al zoveel moeite hebben om de eindjes aan elkaar te knopen.
Wat heel veel mensen alleen niet weten is dat supermarkten met regelmaat hun klanten bedonderen. Vele acties blijken vaak helemaal geen actie te zijn.
Supermarktketen LIDL is ook niet helemaal eerlijk bezig, ze proberen hun klanten op een gewiekste manier om de tuin te lijden.
Bij de LIDL zijn de actiekaartjes altijd oranje en staan de scherpe prijzen in het groot en vetgedrukt. Maar wat blijkt, ze zijn flink aan het rommelen met die actie-kaartjes.
De keten maakt kaartjes met nieuwe prijzen, althans dat denken de klanten. De LIDL doet alsof de prijzen goedkoper zijn maar eigenlijk zijn het gewoon de huidige prijzen!
De muntdrop bijvoorbeeld, die kost normaal gesproken 1.45 euro. LIDL heeft besloten om de prijs zo te laten,
Bij het kaartje van de muntdrop kunnen de klanten zien dat het 0,04 cent goedkoper is maar dat bedrag verzinnen ze gewoon. Onder het oranje kaartje zit het kaartje dat er normaal zit, exact hetzelfde bedrag.
De website Dumpert ontving een aantal foto’s waarbij deze slimme truc is toegepast, we kunnen niet anders dan concluderen dat we massaal voor de gek gehouden worden!