Vrouw woedend op supermarkt: ‘Ik heb letterlijk moeten overgeven’

Vrouw woedend op supermarkt: ‘Ik heb letterlijk moeten overgeven’

Nog niet zo heel erg lang geleden kocht de in Driel woonachtige Florence van Huissteden bij de ALDI een zakje…

4 juli 2023 0 Door Lekker Dan

Nog niet zo heel erg lang geleden kocht de in Driel woonachtige Florence van Huissteden bij de ALDI een zakje sla.

Florance woedend op ALDI nadat ze dit vindt in haar sla: ā€˜Ik moest letterlijk kokhalzenā€™šŸ¤¢šŸ˜²

Tot haar stomme verbazing komt ze tijdens het het openen van het zakje iets levends en bizars tegen tussen de blaadjes. ā€Ik moest letterlijk kokhalzenā€

Florance woedend op ALDI nadat ze dit vindt in haar sla: ā€˜Ik moest letterlijk kokhalzenā€™šŸ¤¢šŸ˜²

Florence vertelt tegen De Gelderlander het volgende: ā€Ik wilde lekker gaan genieten van de sla, maar toen zag ik dat er een enorme slak tussen de bladeren kroop.ā€

Florance woedend op ALDI nadat ze dit vindt in haar sla: ā€˜Ik moest letterlijk kokhalzenā€™šŸ¤¢šŸ˜²

ā€En dat is niet alles, want het slakkenhuis zat er ook nog in. Supersmerig. Ik heb letterlijk moeten overgeven nadat ik dit zag.ā€

Florance woedend op ALDI nadat ze dit vindt in haar sla: ā€˜Ik moest letterlijk kokhalzenā€™šŸ¤¢šŸ˜²

Florence is woest, vooral omdat het indienen van een formele klacht bij de supermarkt niet lukt. ā€Ik heb bij de klacht via de website alles toegevoegd wat van belang isā€

Florance woedend op ALDI nadat ze dit vindt in haar sla: ā€˜Ik moest letterlijk kokhalzenā€™šŸ¤¢šŸ˜²

ā€Fotoā€™s van de sla en de slak, het bonnetje van de boodschappen. Maar bij het verzenden krijg ik een foutmelding. Ik word helemaal gek.ā€

Florance woedend op ALDI nadat ze dit vindt in haar sla: ā€˜Ik moest letterlijk kokhalzenā€™šŸ¤¢šŸ˜²

Na de aandacht in de media komt de ALDI toch met een reactie en biedt Tamara van Sleen, van de communicatie, excuses aan.

Florance woedend op ALDI nadat ze dit vindt in haar sla: ā€˜Ik moest letterlijk kokhalzenā€™šŸ¤¢šŸ˜²

In haar reactie laat zij weten te gaan onderzoeken wat er fout gegaan kan zijn in de productieketen. Het bedrijf All Seasons is de leverancier van de verpakte sla.

Florance woedend op ALDI nadat ze dit vindt in haar sla: ā€˜Ik moest letterlijk kokhalzenā€™šŸ¤¢šŸ˜²

Keurmeesters controleren bij binnenkomst alle groenten. ā€Uit de rapporten blijkt dat zij niets hebben aangetroffen dat op de aanwezigheid van een slak wijst.ā€

Florance woedend op ALDI nadat ze dit vindt in haar sla: ā€˜Ik moest letterlijk kokhalzenā€™šŸ¤¢šŸ˜²

ā€Wij vermoeden dat de slak zich aan de sla heeft vastgehouden en zo door het proces van wassen heen is gekomenā€, aldus de woordvoerder.

Florance woedend op ALDI nadat ze dit vindt in haar sla: ā€˜Ik moest letterlijk kokhalzenā€™šŸ¤¢šŸ˜²

Tevens laat Tamara van de afdeling communicatie weten dat ze het erg vervelend vinden: ā€Ook het feit dat mevrouw de klantenservice niet heeft kunnen bereiken is vervelend.ā€

Florance woedend op ALDI nadat ze dit vindt in haar sla: ā€˜Ik moest letterlijk kokhalzenā€™šŸ¤¢šŸ˜²

Van der Sleen laat weten dat ze niet de oorzaak weet. ā€Uiteraard zullen wij contact met haar opnemen en haar een attentie aanbieden voor deze onprettige ervaringā€

Florance woedend op ALDI nadat ze dit vindt in haar sla: ā€˜Ik moest letterlijk kokhalzenā€™šŸ¤¢šŸ˜²

Florance laat na de reactie weten nog steeds boos te zijn:Ā ā€Het gaat hier ook om de voedselveiligheid. Ik heb zelfs gesproken met een arts.ā€