
Dikke vraagtekens: Bizarre ontdekking over winactie van Nikkie Plessen!
Er zijn twijfels ontstaan rond de recente promotie van Nikkie Plessen, waarbij ze een luxe Chanel-tas beloofde aan een gelukkige…
Er zijn twijfels ontstaan rond de recente promotie van Nikkie Plessen, waarbij ze een luxe Chanel-tas beloofde aan een gelukkige winnaar.

Ondanks haar verzekering dat de trekking onder toezicht van een notaris plaatsvond, meldt Juicechannel dat de betrokken notaris beweert van niets te weten.

In een recente video op TikTok kondigde Nikkie Plessen aan dat ze niet alleen haar outfit, maar ook een exclusieve Chanel tas zou weggeven.

“De trekking zal plaatsvinden onder notarieel toezicht van Mr. Frank Sterel, een notaris verbonden aan Sterel Notarissen,” verklaarde Nikkie in de video.

De winnaar is inmiddels aangekondigd en het blijkt dat het om een anoniem profiel gaat. “Dit roept natuurlijk vragen op bij de volgers,” meldt Juicechannel op hun Instagram.

Kort daarna kwam het juicekanaal met een update: “Volgens een betrouwbare bron weet Frank, de notaris genoemd door Nikkie, niets af van de winactie. Het was voor hem een totale verrassing om in deze context genoemd te worden.”

Recentelijk hebben diverse winkels besloten te stoppen met de verkoop van NIKKIE, het modemerk van Nikkie Plessen.

Nu doet zich een opmerkelijke situatie voor waarbij producten in de outlet winkel van NIKKIE in Batavia Stad opvallend duurder zijn dan op de officiële website van het merk.

Een klant die onlangs in deze outlet winkel was, deelde haar ervaring en wil hiermee andere consumenten waarschuwen.

,,Gezien er een maat niet was wilden we online kijken of ze hem daar hadden. Zo kwamen we erachter dat alles wat online staat ongeveer tachtig euro goedkoper is dan in de outlet”, vertelt de klant aan Juicechannel.

De klant uitte haar verbazing en ongenoegen: “Dit zou toch niet moeten kunnen? Je bent je eigen ramen hiermee aan het ingooien, denk ik.”

,,Ik heb bij NIKKIE in Batavia Stad gewerkt vorig seizoen en kan dit volledig bevestigen!”, bevestigt een medewerker aan het juicekanaal.

,,Wij wisten ook dat de site vaak goedkopere kledingstukken heeft dan de winkel zelf. We moesten hier vooral onze mond over houden als de klant hier iets over vroeg.”

Deze situatie roept vragen op over prijsstrategieën en klantverwachtingen, zeker in een tijd waarin consumenten steeds vaker prijzen vergelijken en verwachten dat outlets lagere prijzen bieden dan reguliere winkels of zelfs online platforms.
