TV-kok Miljuschka Witzenhausen is woest en laat duidelijk weten in alle staten te zijn!
Culinair expert en televisiepersoonlijkheid Miljuschka Witzenhausen is onlangs het slacht0ffer geworden van een online zwendel die haar imago schaadt. Een…
Culinair expert en televisiepersoonlijkheid Miljuschka Witzenhausen is onlangs het slacht0ffer geworden van een online zwendel die haar imago schaadt.
Een campagne die dieetpillen aanprijst, heeft ongevraagd gebruikgemaakt van haar naam, gezicht en stem om producten te verkopen die gericht zijn op jonge vrouwen die willen afvallen.
Deze actie heeft Witzenhausen in alle staten gebracht, vooral omdat het samenvalt met de lancering van haar eigen onlinecampagne voor haar nieuwste magazine, welke nu overschaduwd wordt door deze ongeoorloofde reclamepraktijken.
De situatie escaleerde toen er een deepfake video van Witzenhausen online verscheen, waarin ze ongewild en onterecht als het gezicht van het dieetproduct werd gepresenteerd.
De TV-kok heeft duidelijk gemaakt dat ze razend is op de betrokken partijen die zonder haar toestemming of medeweten winst proberen te maken ten koste van haar reputatie.
,,Ik word me toch een setje hard genaaid online, dat is niet normaal. Al 6 weken lang is er een soort campagne met mijn gezicht en mijn lichaam aan de gang over advertenties dat ik super veel zou zijn afgevallen met foro’s van mij.”
”Dat gaat dus over afslankpillen en dat overstijgt mijn algoritme, er wordt mega op geïnvesteerd, er wordt heel veel geld ingestoken zodat supergrote doelgroep dat ziet en heel veel mensen die mij enigszins toch wel kennen via de media die bestellen dat dus daar zijn echt al tonnen aan verdiend.”
Dinsdagavond deed Miljuschka haar beklag bij het programma Vandaag Inside. Door dit hele gebeuren is ze een fortuin kwijt aan advocaten en overige deskundigen.
,,Ondertussen loop ik leeg op een advocaten, technic etc. Ik dacht alles te hebben gezien, en nu is er dus ook een diep fake video van mij gemaakt”
”dat ik iets aan het vertellen ben tijdens een interview en dat ik daar met een soort beetje Rotterdams accent daar aan het vertellen ben dat ik heel veel ben afgevallen met deze pillen.”
De lancering van haar eigen magazine en de campagne die daarbij hoort dreigt in het water te vallen. ,,Dus daar moet ik zichtbaar zijn en zij overstijgen dat.”
”Eigenlijk valt mijn hele campagne in het water qua dat ik niet meer zichtbaar ben en dus geen geld verdien. Mensen denken dat ik een of andere hork ben die dieetpillen verkoopt.”
Ze is dan ook witheer: ,,Als er erachter wie hier achterzit , ga ik hoogstpersoonlijk naar hem toe en dan trek ik hem echt uit die deur dan word ik echt woest. Ik vind het gewoon slecht.”
”Daarnaast weet niet wat er in die pillen zit. Voor hetzelfde geld krijgen al die vrouwen die dit gaan slikken wel een hartaanval. Weet ik veel. Ik ben gewoon heel kwaad.”
‘Je mag wel blij zijn dat het geen p0rnofilm is’, merkte Johan Derksen op. ,,Dat zou ik misschien nog wel minder erg vinden dan dit”, aldus Miljuschka Witzenhausen.